lauantai 31. elokuuta 2013

Shot me down, bang bang

Tänään mulla on ollut ihan kamala olo. Oon itkeny aamusta iltaan, enkä pystyny olemaan töissäkään paria tuntia pidempään (enkä oo oikeestaan ikinä pois töistä, tää oli nyt kolmas kerta vuoden sisällä). Suurilta osin tää olo johtunee siitä, että mulla on nyt taukoviikko pillereistä ja vatsaa viiltää ja kaikki ottaa ihan liikaa päähän. Osittain voin kai syyttää tätä paastoakin, mutta koska se ei aiempina päivinä vaikuttanu mitenkään mun mielialaani, en ymmärrä miksi se nyt vaikuttais. 

Toisaalta neljännestä paastopäivästä alkaen pitäis alkaa niin kutsuttu paastoeuforia (eli todella energinen ja hyvinvoiva olo), mutta täällä ei sellasta näy eikä kuulu.

En oo pahemmin kirjotellu tänne blogiin mitään mun päänsisäisistä jutuistani, mutta oon tosi usein toosi ahdistunut. Tällä hetkellä silmiäkin särkee kun oon itkenyt niin vuolaasti, vaikkei mulla oo siihen edes mitään syytä. Ääh.


No mutta, eilinen meni tosi hyvin, vaikken postaillutkaan mitään. Ei ollut mitään päänsärkyjä tai ärsytyksiä, paitsi klo neljän ruuhkabussissa.. Tosin kukapa ei menettäis hermojaan niissä.

 Toivottavasti tänään oli vaan joku huonompi välipäivä ja huomenna on taas parempi olo.

En oikeastaan tiedä, miksi kirjotin tästä tänne. En vaan halua antaa tästä paastokokeilustani liian loisteliasta kuvaa, kun se on tällä hetkellä hyvinkin kaukana siitä.


Jotta tästä ei tulisi liian angstinen postaus: Mä sain kuin sainkin sen pinkin shakerin! Sain myös kolme ilmaista proteiinipatukkaa, cool.

Hyviä unia sinne!

4 kommenttia:

  1. pärjäile<3 älä oo liian rankka itelles.

    VastaaPoista
  2. Kyllä se siitä helpottaa ::) tsemppiä❤

    VastaaPoista
  3. Aww kiitos kommenteista, tänään on ollu jo parempi päivä :-)

    VastaaPoista
  4. toimiiko noi Ripped Hardcore nappulat mitenkään muuten ku piristämällä? aattelin tilata vaikka oonki aika skeptinen noiden ihmepillereiden suhteen...

    VastaaPoista