torstai 22. elokuuta 2013

Wednesday


Saan nyt mahdollisesti teidän silmät vuotamaan verta näillä puhelinlaatusilla instagramkuvilla, mutta menkööt. Tässä mun päiväni tiivistettynä muutamaan kuvaan.

(Koen tarvetta ilmoittaa vielä tähän väliin, etten spämminyt näitä instagrammiin, vaan ainoastaan muokkasin siellä. No worries.)

Bio Pops -ohramuroja, maitorahkaa, vadelmia, mustikoita, Steviaa

Herätys soi tänään ysiltä ja nousinkin yllättävän nopeesti normaaliin verrattuna - neljän tunnin torkuttamisen jälkeen. Söin pahvinmakusen aamupalan ja puin salikamppeet päälle.

Ja sit sinne salille vetämään pikatreenit.


... Ja suihkun kautta juosten töihin. Mua (ja mun läheisiä) ärsyttää mun tapani jättää kaikki viime tinkaan, mut en vaan voi sille mitään. Oon vaan niin uskomattoman hidas ja aikaansaamaton kun pitäis lähteä johonkin.


Oon ihan rakastunu näihin valmiisiin smoothieihin, ja usein juonkin näitä tauoilla. Aikasemmin vedin töissä aina ties mitä kermaperunoita, eineksiä, sipsejä ja valkosia hiilareita, mutta nykyään oon tottunu enemmänkin ruisleipään kevyellä sulatejuustolla, salaatteihin, raejuustoon ja maitorahkaan. Hyvä mä!

Koska olin tänään iltavuorossa, kello oli lähemmäs puoltayötä kun pääsin kotiin.


Ja tässä mä tällä hetkellä sängyssä chillailemassa.

Tää on niin perus mun päivä, en ehdi tekemään muuta ku käymään salilla ja töissä, koska kotiin päästyäni keikun koneella pitkälle aamuyöhön ja sit en jaksa herätä aamulla. Onneks mulla on huomenna ja ylihuomenna vapaata, saan päiviteltyä ehkä tännekin jotain vähän fiksumpaa. 

Huomenta teille hulluille jotka rupeette jo heräilemään ja öitä kanssavalvojille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti