keskiviikko 14. elokuuta 2013

Ennen & jälkeen

Löysin mun koneelta jotain 1,5v vanhoja motivaatiokuvia itestäni. En ees muistanut / tajunnut, että en ollu ihan siroin mahdollinen sillonkaan. Mitäköhän mä edes painan noissa? Toi tais olla sitä aikaa, kun vaa'alla ei pahemmin halunnu käydä.

Oikeen kirpasee julkasta näitä, vaikkei mun kroppa enää tolta näytäkään. Noi oikealla olevat kuvat on tänään otettuja.


Voin muuten onnellisena ilmoittaa, että oon tainnut alkaa pikkuhiljaa löytämään sen mystisen liikunnan ilon. Mulla oli tänään oikeesti sairaan hyvä fiilis salilla. Vedin ihan täysillä ja hikoilin ku pieni sika. Ihanaa!


Hikoilu tosin saattaa johtua näistä treeniboosteistakin.. Yhdessä kapselissa on kofeiinia kolmen kahvikupillisen edestä, ja lisäks näiden pitäis jotenkin maagisesti polttaa rasvaa, vähentää ruokahalua ja lisätä suorituskykyä. Kyllä nää piristää (surprise..) ja sen johdosta jaksan treenata kovempaa, mutta en mä noista rasvanpoltoista ja ruokahaluista osaa sanoa mitään sen ihmeempää.


Sain nää mun kaverilta, mutta taidan ostaa ite lisää kunhan nää loppuu.

(Fitnesstukusta saa näköjään nyt kaks purkkia yhden hinnalla (26.90e), ja sieltä löytyy myös tarkempaa infoa jos jotakuta kiinnostaa, klik!).

 

Tekis mieli mennä vielä johonkin jumppaan, mutta kattoo nyt viittinkö mennä treenaamaan toista kertaa saman päivän aikana :D Eipä oo ollu ennen tällastakaan ongelmaa, mut mikäs siinä.

6 kommenttia:

  1. Vau, mahtavaa työtä, hyvältä näyttää! :)

    www.sonjakorpela.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. looking good ! mitkä sun ennen/jälkeen mitat on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh, sillon vuodenvaihteessa kun tän elämäntaparemontin alotin, painoin 74kg eikä ollu mitään lihaksia. Kevyimmilläni onnistuin painamaan tossa pari kuukautta sitten tasan 63kg (mutta se oli aamupaino ja aiempana päivänä en ollu syöny oikeestaan mitään, joten mun oikea paino oli sillon varmaan vähän päälle 64kg :D ). Tällä hetkellä veikkaisin painavani jotain väliltä 66-68kg, kun on tullut enempi lihaksia ja niin edelleen

      En osaa sanoa mitä painoin noissa tän postauksen ennen-kuvissa, saatto mennä jopa yli ton 74kg

      Niin ja oon siis 167cm pitkä :-)

      Poista
  3. Wau mikä muutos! Sullapa on riittänyt itsekuria c:

    http://cowswings.blogspot.fi

    VastaaPoista