sunnuntai 25. elokuuta 2013

The good, the bad and the food

 Mulla on ollu jo pitkään muutama periaate:

 - Keitot ja sopat ei oo oikeeta ruokaa
- Salaatit ei oo oikeeta ruokaa
- Ruoka ei ylipäätään oo oikeeta ruokaa jos siinä on liikaa vihreetä tai liian vähän hiilareita

Ja nyt oon hiljalleen suostunu pyörtämään mun väitteeni, koska oh sweet Jesus miten hyviä esimerkiksi salaatit voi olla.

Salaattia, kurkkua, kirsikkatomaatteja, mansikoita, salaattisipulia, grillijuustoa, balsamicoa ja oliiviöljyä

Käytiin kavereiden kanssa syömässä ja mä tilasin ekaa kertaa ikinä salaattipainotteisen ruoan (!). Hitto että olin ylpeä itestäni.

En tiiä / muista mitä kaikkea tossa oli, mutta ainakin mozzarellaa, aurinkokuivattuja tomaatteja , sipulia, pinjansiemeniä ja kaikenlaista muuta sälää.


Kesäkurpitsaa, kevythalloumia, herkkusieniä, raejuustoa, kirsikkatomaatteja, salaattia, ananasmehua, ruisleipää sulatejuustolla

 Tein tänään kaks ennenkuulumatonta asiaa:

a) Söin krapulaani salaattia! Tota samanlaista mansikka-halloum -salaattia kuin ylempänä, koska mulla oli siihen vielä aineksia jäljellä. Ei ees ilmaantunu mitään pizzanhimoa sen jälkeen, vaikka yleensä tarviin jotain hirveetä rasvamättöä selviytyäkseni elossa krapulasta.

b) Menetin sushineitsyyteni. Sisko halus tehdä sushia ja se oli oikeesti jopa aika jees.

Täytteinä kurkkua, porkkanaa ja avokadoa

 P.S.

Tuli vähän kompuroitua portaissa ja muljautin polveni pois paikoiltaan..

Mulla on ihan hirveä puhelinpelko ja en vaan uskaltanu soittaa pomolle, joten raahauduin kiltisti töihin ja olin siellä työvuoron alusta loppuun. Kyllä teki kipeetä, mutta nyt tuntuu jo vähän paremmalta ja huomenna ois tarkotus mennä salillekin.

Hooh, pitäis käydä kyllä leikkauttamassa toi ennen kuin telon sen ihan lopullisesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti