lauantai 17. elokuuta 2013

Damn you Internet

Päätin ryhtyä tuumasta toimeen ja tilata nyt jo lisää tota Rippediä. Homma kuitenkin karkas taas vähän käsistä..


Okei, summa oli vielä hetki sitten 110e korkeampi, koska olin tilaamassa mulle ja siskolle uusia sykemittareita.. Teki tiukkaa poistaa ne tuolta ostoskorista, koska nyt en saa ilmasia monivitamiineja ja pinkkiä Fitnesstukun logolla varustettua Smart Shakeria! :D

Ilmaistavarat ja turhat kaupanpäälliset on kyllä niin mun heikko kohtani ja mä oon ihan hirvee hamstraaja. Mut kun ne on niiiin ilmasia..

67,2kg

Oon ihan innoissani tosta voimapyörästä ja samaten noista lähestulkoon kalorittomista nuudeleista / pastoista. Toisissa oli 5kcal/100g ja toisissa 8kcal/100g. Kerron kokemuksia niistä sit kun oon päässy testailemaan.


Kello on kaks ja mulla on seiskalta herätys. Pitäis mennä nukkumaan, mutta kun tähän aikaan yöstä 60's spiderman on vaan mukamas niin hyvää vatsalihastreeniä.


Ehkä mä vaan suljen suosiolla tän koneen..

Viikonloppuja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti