keskiviikko 28. elokuuta 2013

Loppupäivän fiiliksiä


 Väsyväsyväsyväsy valivalivalivali.

Oon käyny salilla, ostoksilla, postissa, juossu pyykkituvassa, nähny siskoa ja äitiä, siivonnu, lenkittäny koiraa ja mitä vielä. Tällä hetkellä päälimmäisinä fiiliksinä uupumus ja semmonen tietynlainen surkuhupaisa olo. 

Oon niin väsynyt, että oon ihan kohtuuttoman levoton ja hilpeä. Samalla oon niin nälkänen, että hyvä kun ei päitä lennä. Tai no, en varsinaisesti nälkäinen, mutta mietin ruokaa tällä hetkellä 24/7.

No mutta, ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin. Kolme tämän päivän positiivista juttua:

1) Jaksoin käydä hakemassa Fitnesstukun paketin sieltä postistaa, jeejee!
2) Tajusin jotain ihan mahtavaa. Mehupaastolla ei tuu tiskiä käytännössä yhtään.
3) Oon pysyny uskollisesti pelkällä nestelinjalla tänäänkin.

On tää ollu loppupeleissä oikeesti hyvä päivä.


Keep up the good work, mäkin ryhdistäydyn taas huomenna!

P.S. Mitä mieltä uudesta bannerista? En osaa päättää vaihdanko takas pelkkään tekstibanneriin.

11 kommenttia:

  1. Kyllä sie jaksat paaston loppuun asti :) You can do it!! Ja tuosta bannerista, ite ainakii tykkään, totesin heti kun avasin siun blogin, että "voi kun kiva, piristystä blogiin" :)). Me likey

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Joo en mä aiokaan luovuttaa missään nimessä :-) Kunhan vaan vähän kiukuttelen.

      Poista
  2. Toi eka kuva, voin niiin samaistuu :D Toi banneri on tosi kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D!

      Kiitos :) Mä kans tykkäsin sun banneristas.

      Poista
  3. Toi uus banneri on superhyvä ja saa paremman kuvan blogin sisällöstä! En mä sillon aikasemmin ees tajunnut, että tää on tälläinen treeni tms. blogi :D Hups. Mutta nyt kyllä liityin lukijaksi ja luinkin kaikki sun tähän mennes kirjoittamat postaukset:---)

    Oon itekkin nyt (taas) päättänyt ottaa itteeni niskasta kiinni ja pitäis saada tiputettua painoa. Alkaa toi masu näyttämään aika karmivalta. Mutta mulla on toi ruokapuoli ollut aina jotenkin niin ylitsepääsemätön.. Nyt kun muutan taas pois kotoa, niin on helpompi pitää tuo ruokavaliokin omanlaisena, kun ei tuu houkutuksia syödä esim. äitin ostamia herkkuja::)

    Niin, ja varsinkin kun katson telkkaria/elokuvaa/sarjaa, niin mulla on joku helkkarinmoinen tarve syödä silloin! Todella rasittavaa. Pitänee vaihtaa suklaa porkkanaan tms. :D

    http://lihavapupu.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä näin!! Se aiempi ei tosiaan pahemmin kertonu mitään tästä blogista.

      Tsemppiä painonpudotukseen! Yks mikä mulla auttaa tohon leffaongelmaan on iso tuopillinen mehua tai vastaavasti iso teekuppi. Jos ei saa napostella, niin saapahan ainakin hörppiä :D

      Poista
  4. Uusi lukija ilmoittautuu! Olen eniten iloinen siitä, että olet myös kasvissyöjä. Itse olen ollut jo n.7vuotta ja koen että sinulta saa enemmän vertaistukea kuin esim. bigmac hamppareita vetävältä steroidihirviöltä. Kiitos kiitos kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih, kiva! Mitä kaikkea sä siis syöt? Ite oon lakto-ovo, eli syön maitotuotteita ja kananmunaa kuitenkin :-)

      Poista
    2. Maitotuotteet menee, kananmuna ei :P

      Poista
  5. ����haluisin nii kokeilla tota mehukuurii yms mut eeehei ku porukat tarkkailee syömist .. Jatkan nyt tän lukemist ja kiitän jo valmiiks et ihan varmast tuun löytää jotai millä laihtuu ��

    VastaaPoista