sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

You want me down on earth but I am up in space

 Tiedättekö sen tunteen, kun löytää ittensä jumppatunnilta ihmettelemästä, että mitäs helvettiä mä täällä teen? Muut pomppii ohjaajan perässä hiukset hulmuten, ja itellä meinaa tirahtaa kyynel jos toinenkin, kun hävettää niin kauheesti vaan heilua epämääräsesti samaan suuntaan kuin muutkin. Mulle kävi tänään niin.

Menin RVP-jumppaan, jonka kuvittelin olevan samanlainen kuin ennenkin. Vaan eipä ollut. Koreografia oli ihan mahdoton sellaselle, jolta puuttuu koordinaatiokyky ja jota ei voi kutsua ketteräksi edes vitsillä. Sen takia mä en kauheasti jumpissa tykkääkään käydä, kun ne alkulämmittelyt ei vaan yksinkertasesti multa luonnistu. Zumbat ja tanssitunnit ei tuu siis kuuloonkaan, bodypumpeihin ja vastaaviin voin just ja just mennä. Mua mollattiin aina koululiikuntatunneillakin siitä, kuinka tyhmältä näytin, jos sattu olemaan tanssia tai muuta vastaavaa.

Kerran mun ex yritti opettaa mulle tennistä, ja lopulta päädyttiin molemmat paiskomaan mailoja, kun kummallakin meni hermot siihen, etten osannut tehdä perässä sen näyttämiä liikkeitä.

Nojoo, sitten itse tämänpäiväseen aiheeseen. Aattelin näyttää muutaman jutun, joilla korvaan herkkuja ja yritän pitää ahmimishimot kurissa.


Ekana tietty klassinen maitorahka ja sen erilaiset variaatiot makeannälkään. Tässä Ehrmannia, funlightia, pikkusen steviaa ja vadelmia. Ennen vihasin maitorahkaa, mutta sit tulin maistaneeksi tota Ehrmannia, joka on paljon makeempaa kuin mitkään kitkerät Valiot tai Pirkat. Toinen mitä syön ihan mielelläni on Skyr, mutten oo ihan varma onko se maitorahkaa vai jotain muuta.


Toinen mikä mulla auttaa makeanhimoon on ihan vaan pelkkä mehu, useimmiten funlight. En osaa juoda päivässä pelkkää vettä niin paljoa kun ois suositeltavaa, joten tässä saan kaks kärpästä yhdellä iskulla.


Suolasenhimoon syön paistettuja papuja :D Kuulostaa niin säälittävältä että ihan naurattaa, mutta noi on oikeesti ihan jees. Porkkanat sun muut on mun mielestä liian makeita, eikä ne siks käy.


Raejuustoa (ja nimenomaan Kesoa!) vetelen helposti isommankin purkin kerrallaan. Syön sitä etenkin sillon, kun ei oo nälkä, mut on pakko vaan syödä jotain. Lisään sitä myös aikalailla jokaseen lämpimään ruokaan, esim just noiden papujen seuraksi.


 Viimisenä laihduttajien suosima vihreä tee ihan vaan tapasyömiseen. Ei tuu syötyä ihan 24/7, kun pitää tota teemukia vierellä ja hörppii siitä hyvinkin sivistyneesti.


Loppuun vielä mun tän päivän treenit:

- RVP, 45 minuuttia
- Raivokasta häpeän säestämää crossailua 20min
- Loitontajat 3 x 15, 35kg
- Lähentäjät 3 x 15, 35kg
- Prässi 3 x 15, 50kg
- Kyljet 3 x 15 / puoli, 10kg kahvakuulalla
- Rintoja 3 x 15, 15kg
- Istumaannousuja ja selkälihaksia 3 x 15

3 kommenttia:

  1. oon niin kade miks musta ei löydy tommost tahdonvoimaa 8(((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon joutunu sitä aika kauan ettimään, eikä vieläkään meinaa tarpeeks löytyä :D Mut eteenpäin mennään

      Poista
    2. no mua on aina harmittanu ku oon kuitenki harrastanu kilpajuintia ja vaik mitä urheilua ain alle 15 vuotiaana mut sit en oo koskaan ollut hoikka urheilun ansiosta vaik on syönyt sillon viel järkevästi ni tuntuu ettei tuu koskaa olee slim.

      Poista