tiistai 16. huhtikuuta 2013

Ruokavalion piristysruiske

Ehrmannia, steviaa, mansikoita, vadelmia, all-bran muroja ja funlightia
Parsakaalia, ohuita vihreitä papuja, retiisejä, herneitä, Kesoa
Ehrmannia ja steviaa. Vasemmalla lisäks vadelmia ja viinirypäleitä, oikeella kiivejä ja punasia luumuja

Mä oon viimeks nukkunu eilen. Heräsin päivällä yhden aikaan, eli oon nyt ollut hereillä 32h. Uni ei vaan yksinkertasesti tullut yöllä eikä näytä tulevan nytkään.

Yön pimeinä tunteina pohdiskelin mun ruokavaliotani ja totesin, että syön hiton ykspuolisesti, ja että alkaa jo vähän tökkimään tietyt ruuat. Hetken aikaa mun aivot siinä raksutteli ja yhtäkkiä keksin, että rupeanpa syömään teemoittain :D Alotin helpolla, eli pinkki-vihreällä. Tuli ostettua (ja syötyä) paljon sellasia juttuja, joita ei muuten tulis.

En mä ihan joka päivä tota aatellut tehdä, mutta oli oikeesti hauskaa tehdä noita ruokia ja ylipäätään keksiä sopivia ruoka-aineita. Suunnittelin yöllä noita erilaisia teemoja vaikka kuinka paljon. Kyllä mulla ois ihan oikeetakin tekemistä, mutta aina ei vaan pysty.

P.S.


Tää pisti aamulla vähän hymyilyttämään, vaikka oonkin jo aiemmin sanonu, etten tota lukua jaksa pahemmin tuijotella. Toi nyt kuitenkin on yli 10kg vähemmän kuin tän elämäntaparemontin alussa, joten pitäähän siitä vähän huumaa ottaa.

5 kommenttia:

  1. Vinkkinä, sä voisit kirjoittaa aina kuvateksteihin, mitä sun ruoat sisältävät :) olisi myös kiva kuulla sun "vakioruoista", mitä suosittelisit myös muille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pitää kirjotella :) Oon aiempiin postauksiin kyllä aika paljon kirjotellukin, pelottaa vaan et tää alkaa mennä liian ruokablogiks :D

      Poista
  2. Ihana blogi! Sait musta lukijan! :)

    katriinaelisabet.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Mitä toi stevia on? :)

    VastaaPoista