keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Mitä mä haluan kropassani muuttaa ja mikä mua motivoi?

Mä en jaksa niinkään välittää mun yläkropastani, vaan enemmänkin keskivartalosta, reisistä ja pepusta. Paljon oon jo saanu ylimäärästä pois, mutta kyllä multa kiinteytettävää löytyy ihan tarpeeksi.


Mä oon laiskin mahdollinen salillakävijä. Välillä on menny parikin kuukautta, etten oo käyny ollenkaan salilla, vaikka oon kokoajan maksanu siitä. Oon ratkassu ongelman sillä, että en jää märehtimään sitä perinteistä "Jaksaaks sittenkään lähtee" -kysymystä, vaan yksinkertasesti pistän vaatteet päälle ja lähden kävelemään sen enempää ajattelematta.

Sitten kun oon salille päässyt, niin onkin yhtäkkiä ihan helppoa ruveta treenaamaan.


Toinen mun uus tapani liittyy syömiseen: En jää miettimään, että "No ei kai tää yks sipsipussi niin paljoa vaikuta..", vaan en vaan yksinkertasesti tunge sitä ruokaa suuhuni. Tiedän, että siitä tulee armoton vitutus ja morkkis, joten laitan suuhuni vaan sellasta mikä on oikeesti fiksua.

Välillä on suhteellisen vaikeeta ajatella noin, etenkin töissä. Siellä on ihan liikaa houkutuksia, ja yleensä mä jokusen pullan tai patongin siellä vedänkin. Aattelin, että voisin jatkossa kertoa täällä aina kaikesta paskasta mitä oon syöny, niin ehkä ois pikkusen isompi kynnys ostaa ne viis croisantia maitorahkan sijaan.


Ite treenaamisessa mua motivoi ehkä eniten vaatteet. On paljon kivempaa treenata näin..


.. kuin näin.

Ei ihmekään et vihasin aina koululiikuntaa, kun laahustin siellä aika pitkälti tän näkösenä.... :D Grandpaa

Noiden varusteiden ei tarvitse todellakaan maksaa paljoa. Toi punanen toppi on kirpparilta ja makso ehkä kolme euroa, noi ylemmän kuvan housut taas on jostain Intersportin loppualeista. Mun eniten käyttämä treenipaita on H&M 10 euron perustoppi.

Vaatteiden lisäks mua motivoi mittanauhalla tulosten seuraaminen ja näiden ennen & jälkeen -kuvien ottaminen. Vaa'alla en jaksa oikeestaan edes käydä, kun ei se kerro mitään.


Nyt salille!

9 kommenttia:

  1. Ihana blogi! Taidan alkaa seurailemaan :)

    VastaaPoista
  2. löytyspä itelläki itsekuria.

    VastaaPoista
  3. sähän oot tosi hyvässä kunnossa C:! Kuulostaa ihan liikaa multa noi sipsi jutut ja toi salijuttu. en vaan ikinä jaksa aatella sitä fiilistä mikä sen salin jälkeen tulee tai helposti aattelee että ei tää suklaalevy nyt mihinkään vaikuta kun en jokapäivä syö jne. Kiva blogi ( :!

    www.chaasingthesun.blogspot.fi toivottavasti tykkäilet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään ajattele sitä fiilistä, oon vaan ajattelematta ja teen niinku tiedän et mun pitää tehdä :D

      Poista
  4. Sun kroppa näyttää tosi hyvältä :) Sinuna lopettaisin laihdutuksen säilyttäen kuitenkin hyvät elämäntavat, koska mun ihanne on naisellinen vartalo. Ei näkyviä lihaksia tai tiukkaa vatsaa :) SUOSITTELEN TODELLA!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :)!

      Mä haluaisin laihtua vielä +5kg, mutten mikskään kukkakepiks kuitenkaan. Mäkään en tykkää liian lihaksikkaista naisista, mutta timmeistä kyllä :D En siis vielä vastaa mun omia ihanteitani

      Poista
  5. Hei aivan huippukiva blogi! Sait täältä uuden lukijan! :)

    http://minka-psiloveshoes.blogspot.fi/

    VastaaPoista