perjantai 26. huhtikuuta 2013

Onkohan mulla liikaa vapaa-aikaa?


Leikin taas ruualla! Tällä kertaa keltasta ja violettia/tummanpunasta.




Toi vauvan puklua erehdyttävästi muistuttava lätäkkö on jotain hedelmäsosejuttua. Käytännössä siis kai sama asia?


Leikkelin yhden Ginan alennuspaidan uuteen uskoon. Alunperin se oli semmonen olematon laatikkomallinen T-paita, nyt se on entistäkin rumempi racerback-toppi. Mun piti tehdä tosta mun ilosesta askarteluhetkestä tutorial, mutta tosta tuli niin säälittävä, etten kehtaakaan :D Plus lopulta mulla hajos pää niin pahasti ton tekemiseen, etten enää loppuvaiheilla jaksanut ottaa kuvia vaan yksinkertasesti riehuin aggressiivisesti sakset kädessä ja leikkelin ihan miten sattuu.


Treenitoppi sen ainakin piti olla.. Kattoo nyt.


Illanjatkot!

7 kommenttia:

  1. Tee tutorial haluun nähä! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo! mullakin olisi paljon t-paitoja joista voisi saada hienoja treeni toppeja:)

      Poista
    2. Ehkä voisin tehdäkin kun oon kipeenä nyt, niin ei tuu oikeen muutakaan postailtua pariin päivään :D

      Poista
  2. http://annamuntreenaa.blogspot.fi/2013/04/teepparista-topiksi.html Tuolla oma versioni :) Eikä muuten jäänyt viimeiseksi t-paidaksi, jonka aion topiksi muokkailla :) Tosi makee toi siunkin tekemä!

    VastaaPoista
  3. Kyllä toi musta on ihan kivan näkönen toi toppi! :)

    VastaaPoista