tiistai 9. huhtikuuta 2013

What do I eat?

Pahottelut näistä puhelinlaatusista kuvista. Multa löytyy kyllä ihan kunnon kamerakin, mutta koska oma läppäri on tällä hetkellä sökönä, en sais sieltä kamerasta kuvia tänne blogiin. Uutta konetta varten on ollu jo pitkään rahat valmiina, mutta mä oon vaan niin jumalattoman nirso, ettei oo sellasta tullu vielä ostettua.

  

Miltä mun jääkaappini näyttää?


Redcat ja skumppa ei itseasiassa oo mun, hehe. Ja öljy on jääkaapissa, koska ei mahdu mihinkään lämpimään.
  
Pakastin taas on täynnä rahkan sekaan meneviä marjoja ja wokkijuttuja.


Mä oon ollut koko ikäni kasvissyöjä, joten liha ei missään muodossa mun ruokavaliooni kuulu. Sen sijaan yritän syödä papuja ja tofua ja sen sellasta.


Aiheesta kukkaruukkuun, päätin ainakin toistaseksi olla lisäämättä naamakuvia tänne, koska haluan tän keskittyvän nimenomaan mun kroppaani ja laihtumiseeni. Oon kuitenkin helposti tunnistettavissa näiden kuvien ja kirjotusten perusteella, joten en mä pyri olemaan anonyyminakaan.

Todennäköisesti alan kyllä jossain vaiheessa lisäilemään niitäkin kuvia joista mun nassuni näkyy, saa nyt nähdä.


Tän blogin alottaminen oli näköjään harvinaisen hyvä idea. En ois tänään millään jaksanu tänään lähteä salille, mutta aattelin, etten voi heti ruveta lusmuilemaan. Lähdinpä siis kuitenkin ja nämä tuli tehtyä:

- 15 min crosstrainerilla
- 20 min kuntopyörällä
- Lähentäjät ja loitontajat 3 x 15, 35kg painoilla
- Prässi 3 x 15, 50kg painolla
- Istumaannousuja 3 x 15, selkälihaksia 3 x 15
- Pohkeita 2 x 50 niin, että kummassakin kädessä 10kg puntit ja nousin varpailleni ja takaisin alas. Onkohan tälle jotain nimeäkin?
- Kylkiä 3x15 / puoli, 10kg kahvakuulalla
- Lopuksi 10min juoksumatolla, ekat 5 min kävellen ja toiset juosten


Kuten sanottu jo aiemmin, en tiedä oikeastaan yhtään mitään treenaamisesta, joten vinkkejä otetaan vastaan enemmän kuin mielellään.

3 kommenttia:

  1. tosi kiva blogi, tsemppiä! :)

    VastaaPoista
  2. Postasin hiljattain itse treenivinkkejä vatsamakkaroiden nitistämisen. Muista kuitenkin treenata tasapainoisesti kaikkia lihaksia monin liikkein! Vaikka oma dieettini on jo päättynyt, aion jatkaa treenivinkkien postaamista.

    ♥ henzzulovesyouall.blogspot.fi

    VastaaPoista