lauantai 13. huhtikuuta 2013

Gosh

Mä harvemmin käyn missään isoissa kaupoissa ruokaostoksilla, mutta edellispäivänä sellaseen päädyin ja ostin poikkeuksellisen paljon tavaraa kerralla.


Okei jollekin toi on ehkä vähän, mutta mulle paljon. Yleensä ostan suunnilleen yhden rahkan kerrallaan.


 Edellispäivän ruokailut meni ihan superhyvin, ja eilinenkin alkoi lupaavasti...


... ja jatkuikin lupaavasti aika pitkään ...


.. kunnes muhun iski ihan pakottava tarve päästä hakemaan pizzaa. Siihen mahdollisesti vaikutti se, että mun luona tuli käymään pari vanhaa kaveria. (Vaikkakin mä olin meistä ainoa joka tota pizzaa osti..)


Aina ennen mulle on käyny niin, että jos oon syöny vähänkin jotain mättöruokaa, on mun ollu pakko ahmia sen jälkeen ihan kaikkea, koska "Mä kuitenkin söin jo ton heseaterian / sipsipussin / minkä millonkin, voin mä nyt tänkin syödä". Sitten se sama jatkuu seuraavana päivänä, koska "No mä kuitenkin ahmin eilen, niin voin mä vielä tänäänkin. Huomenna sit jatkan". Ja tadaa, kierteessä ollaan.

 Näin meinas käydä eilenkin. Olin jo lähdössä sipsiostoksille ja päätin etukäteen, että huomenna (tänään) töissä saan sitten ahmia ihan hulluna ja sitten taas lauantaina jatkan tiukalla linjalla.

Jokin kuitenkin esti. Sipsit jäi ostamatta ja aamulla söin maitorahkaa, samoin töissä tauolla. Kotona vetelin raejuustoa, kunnes taas heräs pizzahimo. Söinpä sitten siis äskenkin tollasen ihan samanlaisen pizzan. Sen lisäks söin vielä pullaa, juustoa ja vaaleeta leipää tuorejuustolla. Damn you.

Mun seuraava postaus saa luvan olla osotus siitä, että mä en enää sorru tohon mun entiseen ajattelutapaan. Huomenna mä jatkan (tällä kertaa oikeesti) taas normaalilla linjalla, ja oon ilonen siitä, että pääsin vähän herkuttelemaan. Osittain oon kuitenkin jo näköjään edistynyt, koska aikasemmin oli enemmänkin sääntö kuin poikkeus, että vähänkin epäterveellisemmän ruuan jälkeen vedetään täysin överiksi. Aina.

Ps. Ostin eilen sen uuden läppärin, joten tästä postauksta eteenpäin kuvat alkaa olla ihan kunnon kameralla otettuja näiden puhelinkuvien sijaan. Wuu!

2 kommenttia:

  1. Oon huomannu itsessäni tuon saman, että jos satun syömään epäterveellisesti niin lyön sitten läskiksi ihan kunnolla :D Olisi tosiaan kiva päästä tuosta ajatusmallista irti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon, et toi on aika yleistä :D Onneks tänään oon syöny hyvin, ehkä mä oon pääsemässä tosta irti

      Poista