tiistai 17. syyskuuta 2013

The past few days

Mulla ei nyt oo mitään sen erikoisempaa asiaa, joten luvassa pieni kuvaspämmi viime päiviltä

 

Pellavansiemenet! Ostin näitä muutama päivä sitten, koska luin näiden terveysvaikutuksista (joita on paaaljon). Lisäilen näitä rahkan ja jugurtin sekaan ja välillä syön ihan vaan lusikallisen sellasenaan.

 

Jääkaappi täynnä omppuja! Sisko toi mulle noita joku kymmenen kiloa ja oon syöny niitä ku hullu. Ensin mulla oli niitä pöydällä kulhossa, mutta sitten ilmesty myös banskukärpäset ja mulla hajos pää.

 

Limerahkaa. Worst idea ever.



 Halloumia, kesäkurpitsaa, kurkkua, cantaloupemelonia, cashewpähkinöitä, paistettua päärynää, salaattia, tuoretta ananasta


Tää oli niin päivän piristys. Mulla oli ihan kamala olo ja olin lähdössä töihin, kun ovikello soi ja mulle tuotiin aamupalaa. Ihan erikseen mua varten ostettua tuoretta juusto-porkkanaleipää namnam. 

 

Reebokin Easytonet. Huonoimmat kengät ikinä. Oon nyt koittanut pari kertaa käyttää noita, mutta jalat alkaa särkemään ihan hirveästi. Ei sillä tavalla, että lihakset särkis vaan enemmänkin niin, että jalka on väärässä asennossa koko ajan.


Eipä mulla muuta, ihanaa tiistaita kaikille!

3 kommenttia:

  1. Heippa! Oon lukenut sinun blogia alusta asti ja mulla alkoi kiinnostaa tuo mehudieetti, miten se niinku käytännössä toimii? Tai siis etä mitä se tarkottaa? :D Kuinka kauan se kestää, saako siis juoda pelkästään nestettä jne?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyseessähän ei ole dieetti vaan paasto. Pelkkiä nesteitä joo, max 400kcal päivässä. Itse olin paastolla viikon ja se on ensikertalaiselle aika maksimi. Lyhyempikin aika on ihan ok :)

      http://sayonara-cheeseburgers.blogspot.fi/2013/08/mehupaasto-day-2.html

      Tossa postauksessa kirjotin vähän enemmän aiheesta. On tärkeetä syödä kevyesti ennen paastoa ja paaston jälkeen.

      Poista
  2. Sulla on aivan ihana ja inspiroiva blogi! Ja ihan mielettömän hyvän näköinen tuo salaatti! Tykkään myös sun blogin ulkoasusta ja bannerista tosi paljon. Olisi kivaa, jos kurkkaisit myös mun blogin. :)

    http://weerabettina.fitfashion.fi/

    VastaaPoista