torstai 8. tammikuuta 2015

Hello, hello, hello

Noniin,  nyt mä oon sitten oikeesti ylittänyt itseni tän blogihiljasuuden suhteen. Viimisin postaus ollut näköjään elokuussa ja nyt tosiaan eletään jo seuraavaa vuotta.. Tänään aamulla vaan herätessäni mietin, että voiskin käydä kattomassa mitä mun blogille kuuluu. Ja mitä ihmettä, multa oli kadonnut lukijoita ehkä neljä? Ihan mahtavaa, että ootte pysyneet täällä.

Aika pian ton edellisen postauksen jälkeen mun paino vaan laski noin 64 kiloon. En oikeastaan tehnyt sen eteen mitään. Jonkin verran jaksoin alkuun urheilla, mutta lopulta vaan makoilin kotona. En siis oikeastaan kauheasti mitään syönytkään, joten siksihän se paino laski, mutta syynä syömättömyyteen oli enemmänkin henkinen paha olo kuin halu laihtua. Sillon mulla meni ihan tosi huonosti elämäntilanteen takia ja sen takia alunperin hiljeninkin täällä. Sitten se hiljasuus vaan venyi ja kirjottaminen jäi lopulta kokonaan. 

Nyt mun paino on aika hyvin jämähtänyt siihen 66kg kieppeille. Mä oon oikeastaan aika tyytyväinen mun kokoon nyt, mutta lihaksia ja kiinteyttä kaipailisin. Mun tavotepaino on alunperin ollut lähempänä kuuttakymmentä, mutta nyt oon ollut vaan ilonen siitä, että mahdun S-koon housuihin ja silti mulla on vielä muotoja ihan riittävästi.

Oon ajatellut hankkia taas salikortin. Toi mun lähisali vaan on niin älyttömän kallis mun budjetille, ettei se oikeastaan ole enää vaihtoehto. Sitten löytyis muutama sali tosta ehkä reilun 2km päästä, mutta itseni tuntien en usko, että jaksaisin niihin kävellä kovinkaan usein ton matkan takia. Kyllä mä siellä salilla jaksan sitten tehdä täysillä vaikka kuinka pitkään, mutta kun se sinne lähtö on aina se vaikein osuus, vaikka onhan toi kaks kilsaakin tosi pieni matka. Toi lähisali oli siitä hyvä, että oikeasti vaan käytännössä kävelin siihen tien yli ja treenasin ja tulin kotiin suihkuun ja sitten se oli hoidettu. No mutta, pitää katsoa. Ehkä jos saisin houkuteltua poikaystävän samalle salille, niin jaksais mennä sinne parin kilsan päähänkin..

Huhhuh, en ees tiedä mitä mä nyt tähän kirjottaisin. Ei mulla oo mitään kuviakaan just nyt laittaa. Lähinnä vaan halusin antaa pientä tilannepäivitystä ja kertoa, että hengissä ollaan. Ehkä mun pitäis vaan ruveta kirjottelemaan ihan omalla naamalla, niin vois kertoa vähän tarkemmin ihan kaikesta ja niitä kuviakin varmaan tulis otettua enemmän. Katsotaan sitäkin.

Nojoo, mutta nyt jatkan siivoomista. Kätevästi vaan jäin tänne sohvan pohjalle kirjottelemaan teemukin kanssa, vaikka pitäis ehtiä tekemään vielä kaikenlaista ennen kuin poikaystävä tulee töistä. Mutta eipä siinä, kivat torstait sinne kaikille!

7 kommenttia:

  1. Ihanaa et postasit! Kävin usein kurkkimassa täällä josko olisi uusia postauksia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, kiva kuulla että mulla noin aktiivisiakin lukijoita!

      Poista
  2. Kiva että kirjotit taas! Mäkin olen monesti käyny kattomassa onko sulta tullu kirjotuksia :) sitten vielä tällainen ikuisuuskysymys, kuinka pitkä oot?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Oon mittauskerrasta riippuen 167-168cm. :D

      Poista