torstai 14. elokuuta 2014

Siis nyt ei vaan irtoa mitään otsikkoa

Arvatkaas mitä tein tänään? Kun pääsin ylös sängystä, join lasin vettä ja otin yhden ripped hardcoren (tyhjään vatsaan, miiistake..) ja lähdin kymmenen kilsan rasvanpolttolenkille pyörällä!

Pari päivää sitten kävin myös hölkkäämässä ja jaksoin suunnilleen kolme kilsaa, mikä on musta tosi yllättävää, koska oon viimeks urheillu kunnolla varmaan jotain vuos sitten. Kävelin tosta matkasta tosin parikymmentä metriä, kun piti säätää Spotifyn kanssa, mutta muuten hölkkäsin kokoajan.

Pakko myöntää, että etenkin siinä yöllä hölkätessä tää mun ahdistus/masennus/vitutus helpotti jollain tasolla ees hetkeksi. Paino vaan menemään ja kuunteli musiikkia. Muutenkin on jollain tasolla ollut ehkä vähän parempi olo, kun oon pystynyt edelleenkin syömään kohtalaisen terveellisesti. Ei mulla mikään hyvä olo ole, mutta on se silti jotain.

Niin ja miks mä sitten lähdin sinne 10km lenkille aamulla (klo 13...)?


Ostamaan jumppamattoa! Koitin yks päivä tehdä vatsalihaksia sellasen fleecepeiton päällä, eikä se oikeen toiminut. Nyt en voi käyttää enää sitäkään tekosyynä. Tällä hetkellä käytän tekosyynä sitä, että kävin jo suihkussa..

Toi matto makso 5.99e Tokmannilla, jos joku sellasen haluaa itelleenkin hakea. Muissa kaupoissa matot tuntu olevan paljon kalliimpia. Ja ohuempia.

Ton käsivarsisysteemin äiti toi mulle Glitteristä kun pyysin. Se oli alessa siellä 5e. En oo vielä testannut, mutta ihan hyvältä vaikuttaa. Siinä on kans avaimelle oma kolonsa ja reikä kuulokkeille.

Eipä mulla tällä erää muuta. Hyvät yöt teille jotka tän vielä tänään lukee!

6 kommenttia:

  1. Hei ! Olen seurannut blogiasi jo pidemmän tovin, vaikka en ole koskaan mitään kommentoinutkaan. Toivon että saat inspiraatiota päivitellä taas useammin sillä blogiasi on kiva lukea :)
    Tsemppiä urheiluun !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heips, kiva kuulla! Kirjottelen aina sitä mukaa kun jotain asiaa tulee. Toivottavasti tää mun motivaatio vaan pysyis yllä, niin sitä juttuakin riittäis enemmän. :D

      Poista
  2. Vitsit.. jos asuttais lähekkäin, lähtisin mielellään sun kanssa aina treenaamaan ja lenkille, vaikutat niin hauskalta tyypiltä! Itellä ku ei oikeen oo lenkkiseuraa lähellä:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Missä päin asut? :D Kyllä mulle lenkkiseura kelpaa.

      Poista
  3. En ole ennen kommentoinut mitään, vaikka blogiasi olen lukenut jo ainakin vuoden, mutta nyt on ihan pakko. Mieletöntä että sait itsestäsi irti ja lähdit lenkille! Wuhuu! Ei maailman kannustavin lause, mutta olen oikeasti susta ylpeä! Itsekin kamppailen parhaillaan ahdistuksen kanssa ja kaikki perusasiatkin ovat turhan raskaita, saati lenkkeily... Odottelen taas uutta postausta. Se on mun päivän kohokohta! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva kommentti! Koita toki itekin raahautua lenkille ja painele menemään oikeen raivolla. Saattais helpottaa suakin edes siks pieneks hetkeksi.

      Poista