keskiviikko 6. elokuuta 2014

69.3!!

Paremmin kuin pitkään aikaan!

Tässä kohtaa mulla ei ole vaan antaa oikein mitään vinkkiä, että miten tähän olen päässyt. Syynä on vaan yksinkertaisesti ahdistuneisuus. Melkeenpä koko kesä on ollut mulle ihan hirveän ahdistavaa aikaa, enkä oo jaksanut edes herkutella tai ahmia. Oon vaan syönyt sen verran, että pää ei satu ja ei heikota. Sinänsä aika masentavaa, että saadakseni sen kropan johon mä olen tyytyväinen, mun pitää ilmeisesti olla tällasessa mielentilassa.

Se paasto, josta viimeksi puhuin, lähti kyllä käyntiin, mutta tosi huonosti. Mulla oli silloin "ekana päivänä" henkisesti niin huono olla, etten saanu kurkusta alas mitään muuta kuin vettä, vaikka olin suunnitellut paaston ylipäänsä alkavan vasta seuraavana päivänä. Ja seuraavana päivänä oli sitten niin heikko olo, että vaikka joinkin sitä mun mehua ja söin myös pienen lusikallisen siirappia (kun ei hunajaa löytynyt), niin oli vaan pakko lopettaa.

Sen jälkeen oon kyllä pyrkinyt syömään terveellisesti ja onnistunutkin siinä ihan hyvin.

 

Kuvien laatu nyt näköjään on vähän mitä on, mutta tää ylläoleva on oikeesti mun yks uus lemppari. Oon tehnyt tätä nyt kaks kertaa ja ihan vaan omasta päästä, joten mitään tarkkaa reseptiä ei ole. Tässä siis on kesäkurpitsapastaa ja kastikkeessa kevytfetaa, herkkusieniä, tomaattia, valkosipulia, kidneypapuja ja dolmiokastiketta.


Oon myös pikkuhiljaa suostunut hyväksymään sen, että wokit on oikeesti ihan jees ruokaa. Välillähän söin aina vastaavia annoksia, mutta sitten päätin käyttää ne kalorit mielummin johonkin "oikeasti hyvään". Nyt kuitenkin taas vaihteeksi näin.


Mun kaveri halus eilen käydä Spice Icessa ja mä oon niin ylpeä, että otin tän frozen yogurtin mun perinteisen ison Twix&Mars -pyörremyrskyn sijaan. Harvemmin mä kyllä enää Spice Icessa käyn, koska ne hinnat on vaan jotain ihan älytöntä. Siis se iso (tai nykyään tais olla nimellä normaali) pyörremyrsky makso melkeen kuus euroa. Tää frozen yogurtkin oli 4.40e, mikä on kyllä ihan liikaa. Ostinpahan nyt kuitenkin ja oli toi sentään hyvää.

2 kommenttia:

  1. Hei wautsi! Oot ihan mieletön mimmi:D aika samoissa mitoissa meet mun kanssa! Tsemppiä!:)

    VastaaPoista