keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Kieriä lattialla kuin hullu

Pikkusen on vierähtäny aikaa viime postauksesta, kuten joku huomauttikin. Meinasin kirjotella, että tässähän tää ihan hyvin rullaa, mutten vaan oo oikeen keksiny postausaiheita. Se on kuitenkin vaan puolittainen totuus, koska koko treenailu on menny viimiset pari viikkoa aivan päin helvettiä. Mulla on ollu pääni sisällä sen verran sekopäinen meno, että urheilu ja terveellinen ruoka on rehellisesti sanottuna ollu aika viimisenä mun mielessäni. Tai no, onhan ne ollu mun mielessäni, ja niistäkin oon ottanu semisti stressiä. En vaan oo jaksanu tehdä mitään mitä pitäis.


Mietin hetken aikaa, että kirjotanko näistä epäonnistumisista tänne ollenkaan, mutta päätin kirjottaa, koska mua ainakin motivoi nähdä, että muutkin epäonnistuu ja jatkaa siitä huolimatta. Eihän tää mitään fitness-menoa oo (Tajusin just, että mulla oli "fitness" blogilistan avainsanoissa ja kävin äsken poistamassa sen.. :D Heh), enkä mä pystyis noudattamaan mitään överitarkkaa ruokavaliota viikkoa pidempään. Mun on vaikea samaistua moneen treenibloggaajaan, koska ne tuntuu välillä vähän turhan yli-ihmisiltä. Mä oon vaan mä. Välillä onnistun, välillä en. Joskus (usein) ratkean, joskus taas syön pitkäänkin tosi fiksusti. Mä en ymmärrä palautusjuomista ja proteiineista sun muista oikeastaan mitään, mutta opin kokoajan.


Mulle on tullu kiloja lisää noin 3kg, mittanauhaan en oo uskaltanu edes koskea. Nyt olo on kuitenkin taas sen verran normaali, että ehkäpä tää lähtee taas rullamaan tästä tavalliseen tapaan. Koitan olla ottamatta stressiä urheilusta, ja löytää sen mystisen liikunnan ilon. Ehkä joskus mä vielä meen salille ihan vaan siks, että se on kivaa. Kuulostaa kyllä aika kaukaahaetulta.. Ehkä, ehkä.


Mutta joo, sitten siihen puolittaiseen totuuteen:

Mun on oikeesti ollu vähän vaikea keksiä postausaiheita. Millasia te haluaisitte lukea?

Tuntuu vähän tyhmältä vaan päivitellä joka päivä, että "Tässä ois taas kuva tästä wokista jota söin tänään, ja tässä sit tää maitorahka jonka söin salin jälkeen. Salilla treenasin pääasiassa jalkoja näillä ja näillä liikkeillä, huomenna sit keskivartaloa".

Haluaisin tehdä oikeesti mielenkiintosia postauksia, joissa ois joku pointti / aihe. On mulla jonkun verran noita mielessä, mutta ehkäpä teiltä irtois jotain, mitä en oo tullu ajatelleeksi?

6 kommenttia:

  1. Jotain mielipidepostausta, ruokareseptejä, treenivinkkejä,ruokavinkkejä? :)
    Nii tai sit sun treenivaatteista vaikka postausta/ salikassista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Treenivaatteista oonkin jo postaillut ja ruokavinkeistäkin tehny yhden postauksen, mutta hyviä ideoita :)

      Poista
  2. Joku arvostelu jostakin "terveystuotteesta" vaikka tosta skyr- rahkasta tai jostakin uudesta ruokatuotteesta jota näät kaupassa ois kiva lukee!

    VastaaPoista
  3. voi, musta on tosi ihanaa, että pystyy myöntämään näin avoimesti ettei oo mennyt ihan putkeen. eihän meistä kukaan oo yli-ihminen, itelläkin sattu oleen just samoihin aikoihin melkeenpä kuukauden motivaationpuute ja stressiä, mielensisäsiä ongelmia, eikä pystyny juurikaan tekeen mitään liikunnallista. mut tästä se vaan sitten pikkuhiljaa nousee, on ihanaa nähdä että muillakin on samanlaisia kokemuksia.

    postausideoita mulla ei sen suuremmin ole, tykkään lukea oikeestaan mitä tahansa mikä ei oo turhan väkinäistä, vaikkei kauheesti liittyisi aiheeseenkaan. tsemppiä (:

    VastaaPoista