maanantai 19. toukokuuta 2014

69.9!

Kuudenkympin puolella mennään taas. Viimeksi kun kävin vaa'alla, näytti se tasan 70kg, eikä se pahemmin hetkauttanut, vaikkakin tuntui toki kivalta. Nyt vaa'an näyttäessä 100g vähemmän olenkin yhtäkkiä hyvinkin ylpeä itsestäni. Tiedän, että paino voi heitellä ihan päivittäin hyvinkin paljon, mutta silti. Jotain mä oon tehnyt oikein, kun oon saanut 5.1kg pudotettua.

Mahduin tänään mun farkkuihin, joita en ole käyttänt pitkään aikaan. Mulla on oikeastaan kahden kokosia farkkuja: osa niiltä ajoilta, kun painoin ehkä noin 55-58kg ja osa sellasia, joita käytin siinä 64-68kg kieppeillä. Nämä housut, jotka tänään sain päälleni, olivat tuumakokoa 29. Toivon, että pääsen joskus vielä käyttämään niitä mun pienempiä farkkujani. Pääasia kuitenkin, että voin käyttää edes näitä isompia.Tässä viime aikoina oon käyttänyt lähinnä sukkahousuja ja Bikbokin Super stretch -farkkuja, koska olen koko ajan ajatellut, että laihdun kuitenkin ja ostan vasta sitten lisää housuja.


Otin tänään vähän mittoja itsestäni ja ajattelin kirjottaa ne tänne. Mitat on otettu aina leveimmästä kohdasta.

Reisi: 62cm
Pohje: 41cm
Peppu: 104cm
Maha: 92cm
Vyötärö: 75cm
Rinnan alta: 78cm
Rinnan päältä: 93cm

Olin viikonloppuna äitin luona siskon kanssa ja kun sisko teki itelleen fetasalaattia, pyysin tekemään mullekin. Kun sitten sain mun annokseni, näytti se tältä:


Sisko selvästi tietää, että mä ihan vaan pikkusen tykkään juustosta. Itellään sillä oli ehkä 1/4 tästä määrästä, mutta en mä valita. Tää oli vieläpä mun lempparifetaa: Apetinan creamy blockia. Söisin tätä aina, mutta Pirkka 3%:ssa on niin paljon vähemmän kaloreita, että sillä mennään.

Mitä mieltä te muuten olette näistä ruokakuvista? Tämähän ei ole ruokablogi, mutta mä ainakin itse tykkään nähdä, millasilla ruoilla muut laihtuu ja mun mielestä nää tuo ihan kivaa "täytettä" näihin postauksiin, jos ei ole muita kuvia laittaa.

P.s. Te jotka syötte kaupan (kevyitä) valmiskeittoja, mitä keittoja syötte? Mä söin ennen aina Keldan metsäsienikeittoa, mutta en oo löytänyt sitä enää kaupoista. Nyt ostin Knorrin metsäsienikeiton, jota en ole vielä maistanut. Haluaisin kuulla teiltä suosituksia, jotta vähän tietäisin mitä lähtisin testaamaan tämän lisäksi. Oikeastaan kaikki kasviskeitot käy, ei pelkästään sienikeitot.

5 kommenttia:

  1. Tsemppiä hurjasti! :) Tosi hienosti on sulla mennyt!

    VastaaPoista
  2. Vitsi ku on hienoo kun osaat ja pystyt pitään ittestäs noin hyvää huolta. Mutta voitko auttaa,kun painan 49-50 vaihtelee ja oon pitkä 163cm mut mulla on kauhee pömpis niin miten pääsen mahasta eroon ja pystyn silti nostamaan painooni hieman?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi :)

      Tohon on oikeastaan tosi vaikea vastata mitään, kun en tiedä esimerkiksi sun ruokailutottumuksiasi ja koska en tosiaan ole mikään alan ammattilainen. Pömppishän voi johtua vaikka ihan vaan esimerkiksi maitotuotteista, vaaleista hiilareista tai vaikkapa kaaleista. Toisaalta se voi johtua myös todella monesta muusta syystä.

      Painoa suosittelisin nostamaan ihan vaan syömällä terveellistä perusruokaa vähän aiempaa suurempina annoksina (ja mahdollisesti jättämällä pois pahiten turvottavia ruoka-aineita).

      Poista
    2. Kiitos avusta. Syön yleensä ihan normaalist. Pömppis on vähän pienentynyt kun olen alkanut tekemään vatsalihaksia jokapäivä 50. Ja vähentänyt maitotuoteita.

      Poista