lauantai 18. tammikuuta 2014

They see me rollin'

Kauheeta mikä morkkis on taas siitä, etten oo kirjotellut mitään. Täällä kuitenkin sujuu kaikki hyvin!

Oon saanut aika hyvin kiinni taas terveellisistä elämäntavoista. Suurilta osin tämä johtuu mun ja mun poikaystäväni vedosta / kilpailusta: me laihdutetaan helmikuun loppuun ja kisataan, kummalta putoaa paino prosentuaalisesti enemmän. Mä ajattelin hoitaa laihdutuksen terveellisesti, poikaystävän suunnitelma taas on syödä niin vähän kuin mahdollista. Oon koittanut selittää sille, ettei se sillä laihdu ja ratkeaa vaan ahmimaan, mutta oppikoot kantapään kautta.
 
Kukkakaalia, parsakaalia, tofua, raejuustoa
 Jonkun korvaan tällanen kisailu kuulostaa ehkä kohtalaisen tyhmältä ja siltä, että maaliskuun alussa kaikki räjähtää taas käsiin. Meillä on kuitenkin kummallakin jonkin verran pudotettavaa ja yksinään laihduttamisesta (/terveellisistä elämäntavoista) ei tule mitään jos toinen vetelee vieressä roskaruokaa. Mun suunnitelmana ainakin on jatkaa tällä linjalla myös helmikuun jälkeen. Tästä vaan on helppoa lähteä taas liikkeelle.
 
Wokkia, tofua, raejuustoa, ruisleipä sulatejuustolla ja kurkulla
 Ekana kisapäivänä käytiin vaa'alla ja mun paino alkoi taas seiskalla.. tasan 71kg. Tosta on nyt vasta reilu viikko aikaa, joten suunnilleen samoissa lukemissa mennään edelleen.

Sipulimunakasta, raejuustoa, herkkusieniä, kesäkurpitsaa ja salaattia
Päärynää, viinirypäleitä ja vaniljaskyriä
Kurkkua, cantaloupemelonia, päärynää, halloumia, cashewpähkinöitä, viinirypäleitä, salaattia

Tulipa paljon näitä ruokakuvia. No, parempi kai näin kuin postaus ilman kuvia.

Mulla on nyt pari vapaapäivää, joten koitan ehtiä ottamaan kuvia luonnonvalossa siitä, miltä mun kroppa näyttää tällä hetkellä. Viikonloppuja!

2 kommenttia:

  1. Oon seurannut sun blogia jo pitkään, mutta en vissiin riittävän aktiivisesti kun on jäänyt pari asiaa huomaamatta. Oon aina ajatellut että oletpa sä ihanan kauniissa, timmissä ja hyvässä kunnossa (ulkonäön perusteella). Nyt kun aloin paremmin seurailemaan jotenkin ihan järkytyin siitä että haluat laihtua. Ja profiilitekstissä lukee että olet "ennen lievästi ylipainonen". Kaikissa blogin kuvissa näytät mielestäni kaikkea muuta kuin lähelläkään ylipainoa huitelevalta ihmiseltä!

    Jos olisin sinä en todellakaan laihduttaisi enää! Näytät oikeastaan siltä että sinulla on suhteellisen pieni rasvaprosentti ja paino tulee pitkälti lihaksista! Toki olen itse ainakin tottunut sanomaan ihmisille että heidän tulisi nähdä minut alasti ennen kuin voivat sanoa mitään kropastani tai rasvan määrästä kehossani, joten tiedostan kyllä että täältä tietokoneen näytön takaa on helppo huudella.

    Kuitenkin mielestäni on hyvä että tiedät että ainakin näin täysin ulkopuolisen silmiin et todellakaan näytä siltä että sinulla olisi painoa pudotettavana! Kroppasi on kadehdittava ja kaunis!

    VastaaPoista
  2. Löysin sun blogin tänään ihan sattumalta. Vaikuttaa tosi kivalta, jään kyllä seuraamaan, toivottavasti kirjotat säännöllisesti :) mun blogissa on kanssa juttua liikunnasta ja syömisestä, aloitin blogin tossa vuodeenvaihteessa ihan uudestaan!

    VastaaPoista